Ulotka Wielofunkcyjna promuje podstawy wielofunkcyjnej gospodarki leśnej.
Jest to publikacja zawierająca leśne ABC. Świetnie sprawdzi się w każdym nadleśnictwie. Nazwaliśmy tę ulotkę Wielofunkcyjna, ponieważ łączy wiele spraw na wielu płaszczyznach:
Z jednej strony pokazuje w jaki sposób Lasy Państwowe użytkują odnawialne zasoby.
Z drugiej strony pokazuje jakie korzyści z obecnego modelu gospodarki są dostępne dla każdego.
Ulotka wpisuje się w kampanię „Lasy Państwowe. Dla Lasu, Dla Ludzi” (priorytet na rok 2020)
Zawiera też przekaz kampanii: „Lasy Państwowe. Zapraszamy.” Pokazuje, że otwartość lasów jest wynikiem obecnego modelu gospodarki leśnej.
Ulotka promuje kluczowe komunikaty Lasów Państwowych do społeczeństwa.
Ulotka łączy kluczowe komunikaty z konkretnymi korzyściami dostępnymi lokalnie.
Sprawdzi się jako ulotka nadleśnictwa
Dzięki miejscu na indywidualną ofertę nadleśnictwa, może być podstawowym drukiem funkcjonującym w każdej jednostce.
Dotyczy podstaw gospodarki leśnej
Jest to stale potrzebny kierunek w edukacji. Dzięki temu ulotka nie dezaktualizuje się.
Działa symboliką fotografii
Nie trzeba jej czytać, żeby zrozumieć ideę.
Przykłady zastosowania
Ulotka mówi o podstawach gospodarki leśnej. Może stale funkcjonować:
- jako podstawowy materiał działań Leśnych Kompleksów Promocyjnych,
- na stojaku przy wejściu do nadleśnictwa,
- na ladzie w sekretariacie nadleśnictwa,
- w sali edukacyjnej,
- w pokojach gościnnych / na kwaterach łowieckich,
- jako element lekcji, wykładów i spotkań z leśnikiem,
- jako dodatek dla klientów kupujących choinki, drewno, sadzonki,
- wśród pracowników Lasów Państwowych, jako pomoc w rozmowach o gospodarce leśnej,
- przy składnicach z drewnem,
- na parkingach leśnych,
- przy ścieżkach edukacyjnych,
- na sesjach rady gminy,
- jako podarunek dla myśliwych przyjeżdżających na polowania,
- jako podarunek dla wolontariuszy, np. podczas akcji #sadziMY,
- jako zamiennik / dodatek do mandatu wystawianego przez Straż Leśną.
Kontekst:
Priorytety Lasów Państwowych
Publikacja wpisuje się w priorytety działań Lasów Państwowych w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Nie tylko Puszcza Białowieska
Podważanie zasad, na których jest oparta gospodarka leśna, stało się powszechne. Widzimy, że warto tu pracować organicznie i stale mówić o podstawach.
Druk czy internet?
Łatwiej zatrzymać uwagę odbiorcy, kiedy jest offline. Druk walczy o uwagę tam, gdzie nie ma internetu. Można go wręczyć; świetnie towarzyszy rozmowie, może być rozdany po wystąpieniu, czeka razem z klientem w sekretariacie nadleśnictwa.
Informacje:
- po złożeniu: 110 x 110 mm
- po otwarciu: 330 x 330 mm
- papier niepowlekany daje efekt głębokiego matu
Cena
Druk z logo nadleśnictwa, z indywidualną ofertą nadleśnictwa
1000 sztuk / 2150 zł
Pola do indywidualizacji zawarte w cenie: fotografia na okładce, logotypy, oferta nadleśnictwa ze stopką kontaktową
- gratis 2 drewniane podstawki
- darmowa dostawa
Ulotka z logo Lasy Państwowe i z ofertą dostępną w każdym nadleśnictwie
Logo LP: 100 sztuk / 169 zł
+ koszt wysyłki
- możliwość zamówienia dowolnego nakładu (wielokrotność 100 sztuk).
- do każdych 500 sztuk gratis drewniana podstawka
- od 500 sztuk darmowa przesyłka
Zamów wycenę
Uwaga: wszystkie ceny są kwotami brutto. Do cen nie doliczamy VAT. Jesteśmy podmiotowo zwolnieni z VAT. Kwota netto + VAT 0% = kwota brutto, czyli w uproszczeniu netto = brutto. Podatnik /dostawa towarów / świadczenie usługi korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 113 ust. 1 Ustawy o VAT.