druk, dzięki któremu ludzie dostrzegą ogrom pracy leśników dla bioróżnorodności w lesie

Promuj ofertę szkółki leśnej przy pomocy wyjątkowej ulotki. Prowadź edukację przyrodniczą przez każdą sprzedaną sadzonkę. Przy okazji sprzedaży sadzonek buduj pozytywny wizerunek gospodarki leśnej.

Stworzyliśmy ulotkę, dzięki której edukacja może iść w parze z promocją komercyjnej oferty nadleśnictwa. Edukacja nie musi być tylko kosztem. Edukacja może promować komercyjną ofertę.

Od niemal roku macie ograniczone możliwości osobistego prowadzenia edukacji w formie, do której wszyscy przywykliśmy. Dlatego proponujemy, aby zwrócić uwagę na okazję, jaką stwarza sprzedaż sadzonek przez nadleśnictwa. Jest to wręcz wymarzona sytuacja, aby docierać do lokalnej społeczności. Stworzyliśmy ulotkę, która nie tylko będzie pomocna w przekazywaniu podstawowych informacji o ofercie szkółki i o tym jak prawidłowo sadzić rośliny, ale przede wszystkim edukuje i opowiada o dobrych praktykach w budowaniu bioróżnorodności wokół nas.

Ulotka promuje ofertę szkółki leśnej

Większość Polaków zwyczajnie nie ma pojęcia, że mogą kupić sadzonki ze szkółek leśnych Lasów Państwowych. Ulotka skomunikuje ich z tą ofertą. Wskaże najważniejsze jej aspekty: czas sprzedaży, najczęściej dostępne gatunki razem ze stosowanymi skrótami, znaczenie kodów dotyczących wieku sadzonek. Na odwrocie przygotowaliśmy miejsce, abyście mogli przybić pieczątkę z danymi kontaktowymi.

Ulotka edukuje przy okazji sprzedaży sadzonek

Obecnie wizja ekologii, z którą spotykają się Polacy opiera się na założeniu, że człowiek jest zagrożeniem, a rozwiązaniem jest tylko ochrona bierna. Dlatego gospodarka spotyka się z coraz większą krytyką. I to właśnie dlatego warto promować wizję ekologii, w której człowiek współpracuje z naturą. Przekaz ulotki, krótka rozmowa ze szkółkarzem i własne doświadczenie sadzenia roślin mogą mocno wpłynąć na pojmowanie ekologii i włączenie w nią działań człowieka. Ulotka pokazuje dobre praktyki gospodarowania ziemią. Ulotką docieramy do dorosłych i zachęcamy ich do angażowania dzieci.

Ulotka buduje pozytywny wizerunek leśników

Budujemy mocne skojarzenie pracy leśnika z sadzeniem drzew, myśleniem o przyszłości i działaniem dla niej na ogromną skalę. Lekcja zawarta w ulotce wskazuje na to, że użytkowanie zasobów przyrodniczych przez leśników może je ubogacać. Warto, aby świadomość ekologiczna rosła w towarzystwie Lasów Państwowych!

Ulotka w nadleśnictwie

Początek wiosny to dobry czas, aby zacząć reklamę oferty szkółek leśnych.

Gratis: do 500 sztuk ulotki dokładamy drewniane podstawki z logo LP. Świetnie się sprawdzą w siedzibie nadleśnictwa, w kancelarii, czy na stoliku podczas sprzedaży sadzonek w szkółce leśnej.

Stwórzmy niezależny kanał kontaktu

Warto wykorzystać utrzymywaną infrastrukturę turystyczną do dystrybucji reklamy z ofertą nadleśnictwa. Wdrażamy do produkcji przeszklone, drewniane skrzyneczki do udostępnienia ulotki na zewnątrz. Stanie się to niezależną od wirtualnych mediów społecznościowych drogą reklamy i promocji. Infromacja na facebooku ma swoje miejsce, ale trzeba pamiętać, że szybko zostanie przykryta kolejnymi newsami i przepadnie zapomniana. Ulotka to przekaz w ekskluzywnej formie.

Zapotrzebowanie na skrzyneczki można zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Skontaktujemy się, jak tylko pierwsze egzemplarze wyjdą z produkcji.

Grupy docelowe: 

  • klienci indywidualni, instytucje i przedsiębiorstwa korzystające z oferty szkółek leśnych,
  • właściciele lasów niepaństwowych,
  • rolnicy,
  • ludzie migrujący z miast na tereny wiejskie,
  • gminy i zarządzający terenami publicznymi, drogami, przestrzenią miejską,
  • uczestnicy akcji takich jak #SadziMY, czy innych akcji społecznych związanych z sadzeniem drzew,
  • ogrodnicy, działkowcy, stowarzyszenia, organizacje, sołtysi itp.,
  • uczestnicy zajęć edukacyjnych,
  • uczniowie szkół, w tym techników leśnych,
  • klienci nadleśnictwa (ulotka wystawiona w biurze na drewnianej podstawce),
  • uczestnicy imprez i wydarzeń okolicznościowych, na których wystawiają się nadleśnictwa,
  • osoby o postawawach proekologicznych,
  • osoby odwiedzające profil facebookowy nadleśnictwa (oferta dodatkowa).


Ulotka:
SADZONKI
Dla Lasu. Dla Ciebie.

Ulotka składana w harmonijkę
Format po otwarciu: 420 x 148 mm
Format po złożeniu: 105 x 148 mm
Papier 170 g o lekko żółtawym odcieniu

Cena

1,25 zł brutto za sztukę

Najczęściej zamawiany pakiet: 500 sztuk – 625 zł brutto
(gratis drewniana podstawka i koszty przesyłki w cenie)
Minimalne zamówienie: 10 sztuk
Darmowa wysyłka: od 500 sztuk 

Dodatkowo:

  • Dla wszystkich klientów – pakiet plakatów informacyjnych A4 w pliku pdf – (do wydruku we własnym zakresie), pakiet grafik do druku i do internetu,
  • Do każdych 500 sztuk ulotek dodajemy drewnianą podstawkę gratis (np. 1500 ulotek = 3 darmowe podstawki),
  • Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach (np. wspólne zamówienie dla kilku nadleśnictw z RDLP),
  • Dla zainteresowanych istnieje możliwość przygotowania ulotki w formie papierowej doniczki dedykowanej do sadzonek z bryłką, rozdawanych w czasie różnych akcji, np. #SadziMY.

Pakiet indywidualny nadleśnictwa

  • Umieszczamy logo nadleśnictwa na okładce.
  • Dodajemy dane kontaktowe szkółki leśnej na odwrocie.
  • Edytujemy listę dostępnych gatunków.
Przykładowa wersja indywidualna dla nadleśnictwa.
  • Cena: 2960 zł – 1,48 zł za sztukę
  • Nakład: 2000 sztuk
  • Gratis: 4 drewniane podstawki
  • Gratis: wysyłka

Zobacz ulotkę

na życzenie możemy wysłać za darmo 1 egzemplarz pocztą
zadzwoń lub napisz mail.

Uwaga: wszystkie ceny są kwotami brutto.  Do cen nie doliczamy VAT-u! Jesteśmy podmiotowo zwolnieni z vat.
Kwota netto + vat 0% = kwota brutto, czyli w uproszczeniu netto = brutto.
Podatnik /dostawa towarów / świadczenie usługi korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 113 ust. 1 Ustawy o VAT.

Więcej informacji